آیا برای پس انداز پول به لیسبون می روید؟
#لیسبون
#کشور پرتغال
#هزینه های زندگی
#سفر کردن
source
آیا برای پس انداز پول به لیسبون می روید؟
#لیسبون
#کشور پرتغال
#هزینه های زندگی
#سفر کردن
source
این حرومزاده هم هنوز حتی یه کلیپ ده ثانیه هم در رابطه با رژیم متجاوز اشغالگر ضدایرانی جمهوری اسلامی و جنایاتش و حس و شرف ایرانی بودن نداشته ،،، هموطنان لطفاً بیایید فرق خودی بودن یا طرف دشمن بودن را بفهمیم و به هیچ عنوان کسانیکه شرایط و حتی مرگ و زندگی ایران و ایرانی براشون مهم نیست را از لیست خارج کنیم . خواهشاً آنسابسکرایب کنید
آقا زاده ها چه جولانی میدن، مثل این باباتون بدزده ، بفرسته براتون
داداش ما اگه منبع درامدمونو عوض کنیم
وتا آخر عمرمون کو… بدیمم نمی تونیم
پول اینجا رو بدیم🗿🥲🔅
پاسپورتش چیه ؟
به عبارتی میشه حدود73میلیون
الان توایران ازهرجایی زندگی کردن بتره یعنی می تونم بگم غیرقابله تحمله ناممکنه
ایران: first time??
اجاره ۴۰۰ یورو هست! تا ۸۰۰ یورو
۴۰ درصد تو دوسال😱
اونجا بهشته 😨
ایران از دو سال پیش تا الان همه چیز چند برابر شده
گرانترين كشور دنيا ايران هست كه خرج با درامدها ده برابر بيشتر هست.
ایران شیر خورشید 👑💖👑💖👑💖👑💖👑💖👑💖👑💖👑
تو ایران ۲۰ برابری است
#زن_زندگی_ازادی#مرد_میهن_آبادی #فاطمه_سپهری #علی_دایی #علی_کریمی #مهسا_امینی #نیکا_شاکرمی #توماج_صالحی #حدیث_نجفی #نه_به_خامنه_ای_دست_کج #نه_به_جمهوری_اسلامی #نه_به_مهران_رجبی #مهران_رجبی_قاتله
#قاسم_سلیمانی_کتلت_شد
#نه_به_نیروی_انتظامی #نیروی_انتظامی_قاتل
#سپاه_پاسداران_قاتله
#نه_به_نیما_نکیسا
#نیما_نکیسا_قاتله
خط فقر تو ایران ۱۸ میلیون هست،درآمد یه مغازه دار معمولی ۱۰ میلیون واکثر حقوق های کارمندی ونظامی هم میانگین ۸ میلیون،افزایش ۴۰٪قیمتها تو دوسال توی پرتغال واس ما تو دو ماه اتفاق میوفته،البته اونایی که سه ماهه دارن اعتراض میکنن میخوان لخت شن هااا!!🤣
Peace of mind is much better than living in Iran bro
حبیبی کام تو ایران🗿
وقتی با ایران اشنا نشدی
ایران یه ماه باید بکوب کار کنی اونم از ساعت هفت صبح
پنج میلیونم حقوق بگیری شش میلیون هم اجاره خونه بدی تازه اگه صد میلیون رهن داده باشی
حاجی ایران باید ۷ تومن در بیاری ۳۰ تومن خرج کنی
ماهی 36 میلیون؛/
خیلی جالبه برنامه شما ،ممنون